4 Aralık 2010

SCRAP PAPER KİT (ESRARLI KIRMIZI)

Herkese merhabalar:)) Kırmızının büyüsüne kapılmamak mümkün değil değilmi? Bu gün her nedense kırmızı kağıtlar yapmak istedim.. Farklı bir çalışma yaptığımın farkındayım.. Henüz belli bir tarz oturtmuş değilim... Ama ilerleyen zamanlarda benim de bir tarz benimsemem gerekecek.. Bu yaptığım kağıtlardan otantik ve özgün tarza yöneleceğim hissediyorum.. Eleştiri ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar. Küçücük te olsa ,bir yorumla bana daha fazla cesaret verebilirsiniz bu çalışmalarım için..Teşekkürler

7 yorum:

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

mükemmel olmuş kiana ablacığım emeğine değmiş ellerine sağlık:)hemen indireceğim

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

teşekkür ederim vakit buldukça yapıyorum çok zevkli gerçekten daha güzel şeyler de yapmayı düşünüyorum günde neredeyse en fazla 3 tane yapıyorum bide şu dantelli, incili cafcaflı kitler ücretli olmasa neler yaparım neler:) bir link vericem ama ücretli olup olmadığını bilmiyorum

blog.egexa.com/graphics/564622-pearl-scrap-ki... ücretli mi bilmiyorum bakarmısınız acaba?

KİANA dedi ki...

O siteye girdim baktım..Ücretli değil.. Yanlız indirdiğin linklerin bazıları üyelik istiyor..Ben hotfile,ve fileshareye üye olmuştum zaten.. Bak eğer sende kit yapmak istiyorsan orada graphic bölümünden psd filelerini indireceksin.. Yani psd file demek yapım aşamaları demek.. yanlız dosya boyutları çok büyük oluyor. bilgisayarının RAM ve belleği yeterlimi bilemem. Ben şu anda vintage set indiriyorum. 500 GB. çok büyük. heralde akşama biter yükleme.. Bende böyle bir link biliyordum. harika kitler vardı ordada. www.heroturko.org. biriki birşey indirdim. Sonra mahmeme kararıyla kapatılmış.. Bizim türk mahkemeleri kapatmış. niye bilmem.. neyse bu linkte çok güzel kitler var ama dosya boyutları çok büyük. Teşekkür ederim gönderdiğin link için.. İyice bir inceleyeceğim. Görüşürüz. dedeğim gibi psd filerini indirip öğrenebilirsin sende :))

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

teşekkür ederim bilginiz için ama şimdi biraz daha header ve arkaplan konusunda kendimi geliştirsem iyi olacak daha sonra Allah ne gösterir bakalım:)

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

üye olduktan sonra mı indirmek lazım bide üyelikler ücretli mi ben sadece 4 shared de üyeliğim var

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

photoshop 7 kullanıyorum senin 4 sharedinden indirmiştim

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

yeşil kağıtlar çok güzel olmuş hemen indiriyorum:) bu arada photoshop elementten bahsetmiştiniz 4 sharedde baktım altlarında hep satın al diye yazıyordu karar verdim bende bu işle uğracacağım:)