12 Nisan 2010

BLOGGER/BLOGSPOT ŞABLONU_MAVİ ŞEKER

Cici bir blogspot şablonu;

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ay gercekten cok seker bu

Kiana nasil bir bannerdi dusundugunuz
onu da bi arkadas hazirladi ben de begendim

sizinkinide merak ettim simdi

sahi keske size danissaydim once
baska planlarim var bu konuda ilk danisacagim diz olacaksiniz!

banneri genede siz gosterin derim!

laguer90 dedi ki...

Merhaba,
ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler...
Fotoğraflar da çizimler de benim;) resim öğretmeni arkadaşım renklendirmede beni yönlendiriyor.
Sevgiler...
http://pembeguc.blogspot.com a sayfanızda link verirseniz bize Mem Kanserinde erken teşhis ve tedavi de dikkat çekmek konusunda yardımcı olursunuz...

servis dedi ki...

Uzun süredir aradığım paylaşım sitesini buldum sonunda gerçekten mükemmel makale ve paylaşımlarınız var. Teşşekkür ederim. Başer eğitim kurumları olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.